Här händer det grejer

När man vaknar på morgonen, precis har gjort iordning kaffet och ska sätta på bryggaren...då går strömmen! Och är borta jättelänge. Då kan man se det på två sätt. Antingen blir det en hemsk dag, eller så kan dagen bara bli bättre.
Jag går på det sista. :-)

Nästa vecka händer det stora grejer i våra liv. Jag ska arbetsintervju....Hoppas och håller tummarna men skriver inget mer om det förrän jag vet hur det går.
Förutom det så ska min lilla bebis inskolas på dagis!!
Buhu!!! Min lilla grabb...han blir så stor. Hur ska jag klara mig utan honom hela dagarna??

Jag vill inte. Men måste ju. :(


          Tänk om han glömmer bort mig. Får en ny favorit bland personalen som han kallar mamma..Snyft!

                                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Jasså har du haft en barnbutik? :)

2011-11-25 @ 13:22:45
URL: http://www.sojkasframtid.com/
Postat av: Svärmor

Ingen risk att han ska glömma bort sin Mamma!! Vad kul att du ska på arbetsintervju. Lycka till!!

2011-11-25 @ 14:16:09
Postat av: Jennie & Fröken Flis

jag tror då inte han glömmer bort dig :) han kommer bli överlycklig vare gång du kommer för att hämta det är jag helt övertygad om :)

2011-11-26 @ 12:33:25
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor