BMW Lyxbil

Jag är inte en sån som kan bilar, eller ens vet vad olika bilmodeller heter. Jag ser knappt skillnad på en volvo och en BMW. Jag vänder mig inte om efter en snygg bil på stan.
Skillnaden var dock när vi var i Dubai.

Det var snygga bilar överallt, och då menar jag RIKTIGT snygga!

Det fanns inte en enda bil som var gammal eller skrotig, utan alla var nya och välpolerade....och lyxiga.
Jag såg så många snygga bilar som jag aldrig sett något liknande förut, att till och med jag började ta kort påbilarna.
Den snyggaste var ändå den här som jag tog kort på vid VIP avdelningen till köpcentrat.
Helt klart den snyggaste bil jag någonsin sett. Ändå gör den sig inte så bra på bild som i verkligheten.
Har ni någonsin sett nåt sånt i Sverige?






                                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Queen Tiara

Här i min stad finns det en bil som får alla att vända på huvudet. Den är typ chockrosa/lila och riktigt häftig. Dock inte lika elegant och lyxig som denna. Gillar färgen! (Och nej, jag är antagligen lika ointresserad av bilar som du är..)



Du förresten, jag skrev en kommentar för ett tag sedan om barnboksillustrationer. Har inte hört något mer om det.. Vill inte vara för på utan jag är mest bara nyfiken :P Hur går det?



Kram!

2011-11-27 @ 17:33:53
URL: http://queentiara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor