Akvariumet i Dubai Mall

Här kommer nu lite fler bilder från vår resa.
Dessa bilderna är ifrån akvariumet i Dubai Mall.


Jag, Naomi och Nino inramade av 2 malar.
(Angående förra inlägget, så se gärna inte att jag visar både axlar och knän.)



Jag visar mig tuff framför svärdfiskarna.



På gångbron över zoo:t



Jättekräftorna hade jag inte velat stöta på ute i det vilda!



Naomi och pingvinerna lekte genom glaset...



Nino däremot var livrädd för dessa små sötingar.



Pingu står o hänger läpp.



Dinosarieskelett hade de inne hos pingvinerna också.



Den här ödlan hade precis tagit en tupplur men vaknade när vi stod och tittade på honom.



Här har ni dem. Äcklena som jagade mig och ville äta upp mig. Videon på dem kunde ni se igår.



De där tänderna ville han sätta i mig. Fatta att jag var skraj!



Nej....vadå? Jag ser väl inte rädd ut eller????

Fler bilder från Dubai kommer dagligen. Glöm inte att följa mig på Bloglovin så ni inte missar dem.                                                                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Jannie

Fantastiska bilder Åsa!

Pingu är ju givet min favvis!

O jädrar vilket akvarium.ser verkligen ut som en gigantisk skål när ni sitter där på kanten.

Kram på er o välkommen hem

2011-11-14 @ 07:01:05
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor