Under tvång och i protest

Jag vill börja med att tacka er ALLA som har skrivit under med sina namn!

Det finns inte ord tillräckligt för att beskriva vad rörd jag blir att det finns så många som bryr sig. Och alla som har hjälpt till genom att sprida det vidare via sin Facebook och sina bloggar
 ♥ TACK TACK TACK ♥

Idag har vi skrivit under alla handlingar som behövdes för att kunna utfärda pass till vår dotter, både svenskt och amerikanskt. Jag var även tvungen att skriva under ett papper där jag Godkänner att hon reser med sin pappa, vilket jag egentligen inte gör.... så jag skrev klart och tydligt:

UNDER TVÅNG OCH I PROTEST SKRIVER JAG UNDER

Ifall det nånsin skulle bli några tvivel.

Jag hämtade min dotter på skolan en stund idag för att kunna åka och ta passkort till henne, och passade då på att fråga om hon hade ångrat sig och ville åka nu....men nej, det hade hon inte. HON VILL INTE ÅKA, MEN HENNES PAPPA TVINGAR HENNE!

Den 30 juni är det meningen att hon ska åka, och jag tänker fortsätta kämpa för hennes rätt att få stanna kvar i Sverige, med sin familj och sina vänner under sommaren, istället för att resa till ett land långt bort och spendera 5 veckor med främlingar.

Så jag ser gärna att så många som möjligt fortsätter att skriva under HÄR, för det får inte gå till på detta viset!



Trackback
RSS 2.0 Humor