Charlotte Perelli skrev om oss på sin blogg



Tror ni jag blev förvånad när det trillade in en kommentar på min namninsamling idag från Charlotte Perelli!
Jag trodde först att det var någon som drev med mig (eftersom både Adolf Hitler och Josef Fritzl uppenbarligen skrivit på denna veckan....:/ )
Men nej då...detta  var på riktigt, och hon har t o m länkat från sin blogg!
Vad mer kan jag säga än TACK!!!!!!
Hoppas verkligen på att detta hjälper till med att samla in ännu fler underskrifter, så att vi kanske tillsammans kan ändra på detta!

Har även märkt att det är ganska många frågor omkring just detta ämne, och eftersom jag har svårt att hinna svara på alla kommentarer så får ni gärna ställa era frågor om ni har några under detta inlägget, så ska jag försöka svara på så många jag kan i ett inlägg senare.


TACK IGEN; TILL ALLA ER SOM SKRIVER PÅ OCH LÄNKAR VIDARE!!

Trackback
RSS 2.0 Humor