Present tips

Jag behöver hjälp.
Min dotter fyller snart 10 år, och jag har ingen aning om vad vi ska ge henne. Vill ju att det ska vara något speciellt på en så stor dag som 10-årsdagen.

När hon fyllde 8 år så skrev vi en bok om henne, som hon fick i present. Jag fick ide'n när vi var ute med hunden i skogen, och så blev det en liten historia utav det.. :)
Den var väldigt uppskattad kan jag säga, och det roliga med den är att det är något hon kommer att ha kvar hela livet.


Klicka på bilden för att se hela boken.

Har ni några bra tips på vad man kan köpa eller göra?



Gillar ni min blogg? Lägg gärna till mig på Bloglovin. :)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh, det är ju så svårt det där. Det beror ju på vad hon har för intressen och så. Men ett smycke är ju något som man ofta har resten av livet och det kan fungera som ett fint minne. Annars så kan det ju vara en upplevelse-present. Någon som gillar ridning kan få ett presentkort på en heldagstur med gotlandsruss eller en hel ridkurs. Eller är hon intresserad av musik så kan du ju köpa en konsert-biljett, så kan ni gå tillsammans. Eller ett djur? :-)



Sv: Kan säga att jag inte heller drömmer så mycket numera. Det är konstigt faktiskt. Men sedan jag började med terapin så drömmer jag knappt alls... eller iallafall så kommer jag inte ihåg nåt.

2011-03-25 @ 10:45:58
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Okej :) låter supermysigt.... en härlig fredag med andra ord! :)

Ha en bra dag, kramar!

2011-03-25 @ 13:09:58
URL: http://njutensmula.se
Postat av: Susanne

För att du ska få uppslag så finns det ju en presentguide:-) www.present-guiden.se till exempel.

2011-04-15 @ 12:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor