I'm taking the day off!

Idag var de som att de senaste veckornas sömnlöshet kom ikapp både mig och Nino. Vi gick upp vid sju för att köra Naomi till skolan, men att jag inte somnade i bilen är ett mirakel!
Så fort vi kom innanför dörren hemma så ramlade vi i säng och somnade om båda två, och har sovit ända tills nu :)

Så skönt, och verkligen välbehövligt!

Idag tänker jag inte göra några måsten, förutom att laga mat till arbetarna som kommer ikväll. Förutom det ska jag ta det lugnt och bara umgås med min son, och min dotter när hon kommer hem. Jag tänker ta en ledig dag, även hemmafruar förtjänar det!





Gillar du min blogg? bloglovin


Kommentarer
Postat av: carola

nämen ååå vilken bild.

Blir alldeles varm i hjärtat när jag ser sovande barn.



Varm kram

2011-03-29 @ 13:45:51
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Mystjejen

Naaw söta :)

2011-03-29 @ 21:47:58
URL: http://blogg.mystjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor