Det våras vår


I förmiddags när jag gick runt här hemma och plockade, så hörde jag ett främmande ljud....
Ett vackert ljud, som jag kände igen, men som jag inte hade hört på mycket mycket länge.....
Jag gick runt och letade, för att hitta källan till detta vackra ljudet, när jag plötsligt insåg vad det var!

Jag skyndade mig till fönstret och tittade ut...och visst!
Uppe i trädet satt det en liten fågel och sjöng in våren, samtidigt som det droppade från takkanten på huset.

Kära läsare, vet ni vad?

Jag tror bestämt att våren är på väg! :)




Kommentarer
Postat av: h

Hej, såg din kommentar på justindrewbieber.blogg.se

Jag skulle föreslå att du tar med henne på en utav hans konserter, danmark 1 april till exempel, dock kan ju det vara svårt vid detta laget och himla dyrt.

MEN, du kan alltid skriva en lapp, där du lovar att när Justin kommer till sverige, så kommer hon garanterat att få gå :)

Lycka till!

2011-03-03 @ 21:45:03
URL: http://hkhajeh.blogg.se/
Postat av: Adine

Åh, jag hoppas du har rätt och att våren är på väg <3

Svar: Vad bra! Ska definitivt baka kärleksmums jag med, någon dag :D Hehe okej, ja visst är det! Det är ingen som blir glad av bloglovin'-kommentarer, varken bloggaren själv eller den som skriver den och får ett mindre trevligt svar :P

2011-03-03 @ 22:29:30
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: Mystjejen

Jaaaa det får vi hoppas, härligt med fågelkvitter Kram

2011-03-04 @ 19:20:43
URL: http://mystjejen1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor