De tre bockarna Bruce

Igår hade vi en helt underbar dag, från början till slut.
När vi steg upp så sken solen, så vi packade en matsäck och åkte in till Mariebergsskogen. När vi kom dit hade det blivit lite molnigt och kallt, så vi nöjde oss med att kika på djuren och sen tog vi vårat fika i bilen.
Efter det så åkte vi till Bergvik och shoppade, som jag skrev om i förra inlägget, och det blev även en tur till Ikea där vi handlade lite ljus, ljusstakar, blommor och smått o gott.
Efteråt bar det av hemåt och lagade god mat och såg på Melodifestivalen med lite vin till.

Helt underbar dag! :)

Nedan följer lite bilder från dagen, kolla även in klippet längst ner på de tre bockarna som busar med varandra och börjar stångas. :)

Hur har eran helg varit???




Här kan man lämna nappen, många barn som blivit nappfria tack vare denna.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har haft en bra helg med min familj och hundar:P

2011-03-13 @ 19:06:59
Postat av: Anonym

Vilken mysig helg ni har haft. Har inte varit till Mariebergsskogen sen gossarna var små! Det kanske vi får ändra på till sommaren. Ha en fortsatt trevlig kväll.

2011-03-13 @ 22:58:48
Postat av: Sannie

tycker du? :O

kanske det. fast måste nog ta och måla fler tavlor. har för det mesta gjort teckningar. Sist jag målade var när jag gick i skolan, vilket var 09. (förutom den målning på taxibilen)

2011-03-14 @ 09:08:24
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Mystjejen

Helt underbara bilder och video, förstår att ni hade det mysigt:) Men vad härligt att de har en såndär nappinlämning hihi....så söt han är i bilen hihi....Kraaam

2011-03-14 @ 11:22:56
URL: http://blogg.mystjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor