Barnkläder på it's 4 Kids.se


Har precis satt mig en stund efter morgonens bestyr.
Nino sover middag, och Naomi har sin kusin här på besök i några dagar och de har gått bort till hästarna i stallet så jag har en lugn stund. Gäller att ta vara på dem så gott det går.

Idag ska vi till simhallen. Bada lite i barnbassängen och ha med fika, det blir mysigt.

Känner mig lite frustrerad just nu när det gäller min butik. Har ju suttit i flera dagar och försökt lägga in de resterande kläderna i systemet, men det har krånglat. Jag fick idag svar från supporten, och de säger att det är en bugg i systemet som kan ta ett tag att få bort. Som om inte uppstartandet har dragit ut mycket på tiden redan som det är....
Har ju haft websidan i över en månad nu, men är fortfarande inte ens halvvägs. Så mycket som ska ordnas med, och nu väntar jag på att få hjälp med designen.

När jag startade sidan stod det så fint att "så lätt att vem som helst utan någon tidigare erfarenhet kan klara av det. Kan du skicka ett mail så kan du klara av att starta webbutik"
Hmmm, jag vet inte det jag?
Jag kan en del om datorer. Inte mycket, men tillräckligt för att veta att det krävs en hel del kunskap för att lyckas med detta. Nu har jag ju i och för sig inte tänkt ha den flashigaste av sidor med en massa tillbehör. Tvärtom, så simpelt som möjligt för att kunna hålla så låga priser som möjligt. Det är ju ändå det som är min affärside'. Snygga bra kläder till låga priser.
Nu ska det i alla fall kunna gå att handla på sidan. Mina testköp har fungerat, så om ni vill kan ni kika runt. Men ha då överseende med att sidan är inte färdig på långa vägar. Det enklaste om ni hittar något ni vill ha är om ni kontaktar mig direkt så länge. Kontakten finns på websidan , eller lämna en kommentar här så återkommer jag.
Och som sagt, sidan uppdateras dagligen, och fler kläder kommer att läggas in så snart det går.

Jag hoppas verkligen ni kommer att gilla sidan och hjälpa mig att hålla den igång :9 Ju mer hjälp jag får från er, desto mer och bättre grejer kan jag köpa in. Men ni måste ha överseende med att bilderna på kläderna inte är de bästa till en början. Den kameran jag har är ju så kass. Måste köpa en ny så snart jag får råd.

Nej, nu ska jag ta tag i dagen.
Ha det bra allesammans!

Och förresten...ni missar väll inte mina videos som jag har i vänstra menyn startsidan? Där uppdaterar jag med nya videos ca en gång om dagen, så håll ögonen öppna ;)


Kommentarer
Postat av: Lillan

Men så roligt med en egen webshop! Jag har funderat många gånger på att starta något egen men jag har inte vågat. Just av den anledningen som du skriver, att det står att det ska vara så enkelt. För jag tror inte på det att det är så enkelt gjort som de påstår. Men en vacker dag kanske man hittar någon som kan hjälpa en med bestyren att start en egen liten butik på nätet. Spännande att komma igång kan jag förstå. Hoppas allt löser sig och att du får komma igång på allvar snart. Lycka till med allt.

2011-03-03 @ 11:37:12
URL: http://parfymeria.se
Postat av: Mystjejen

Låter som en mysig dag, åååå jag vill jättegärna kika runt i den webbbutiken. Kramar ps du har något mysigt att hämta inne hos mig;)

2011-03-03 @ 13:20:02
URL: http://mystjejen1.wordpress.com
Postat av: Sannie

ha en fin Torsdag! :)

2011-03-03 @ 15:11:06
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Elina

Jätte fin blogg och header! Allt bra? :)

2011-03-03 @ 15:43:06
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja de e minsann jobbigt.. Tack för omtanken :)

2011-03-03 @ 16:06:27
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Chantal

jag har börjat läsa och den är verkligen en riktig bra bok och jag rek. starkt:)



ps. är det bara barnkläder m.m.?



ha en toppen dag//Ch

2011-03-03 @ 17:23:01
URL: http://silverdam.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag tror faktiskt att man behöver en depp vecka imellanåt.. Man uppskattar dom bra stunderna mycket mer då :)

2011-03-03 @ 19:53:41
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: prinsessanadia

Hittar ingen länk till sidan?? Har försökt googla, men hittar inget :S



Själv är jag inte heller färdig än. Även här är det hemsidan som strular. Eller rättaresagt så vet jag inte om jag ska börja med att lägga ut smyckena i en blogg eller om jag ska satsa på webbshop på en gång. Webb shop är ju mer jobb..

2011-03-03 @ 23:43:39
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor