Allt är inte vad det verkar

Såg ni Fenomen som hade premiär igår?

Det var sådär tyckte jag. Bäst var ju han som fick mest poäng, med drömmarna, men jag är förvånad över att Claudia fick så dåligt. Det var ju spännande att se när hon stampade i de tomma lådorna. Fast i och för sig så förstod man ju att det måste ha varit något under ordet, annrs kunde lådorna lika gärna stått på golvet.

Såg ni intervjun med Uri Geller där han sa att man skulle tänka på en stad, och i slutet av säsongen får vi reda på vilken det är? Vilken stad tänkte ni på? Jag fick upp Berlin i tanken.






Gillar ni min blogg? bloglovin


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: visst är de! Sicken tur du hade som jobbade där ett tag iaf ;)

2011-03-28 @ 20:47:22
URL: http://matildaogren.blogg.se/
Postat av: Jonnie

haha jo fast ja tror inte att de finns nån hemlighet me videofy, beror nog bara på att jag har mycket folk i min blogg och därför tjänar ja lite mer haha ja vet inte, de jag vet e3 att nu e videofy uppe i 1480 kr :=)

2011-03-28 @ 21:06:18
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: djustd

hahaha jaa man börjar läsa och ser att det inte e nåt viktigt, sen blir d bara babbel, babbel...släng pappret! haha! Jag med... sa till henne igår: "varför fick vi inte veta d då?" hon bara: d stod på veckopappret... hahah man bara ooops... =)

fina barn du har! =)

2011-03-28 @ 21:15:07
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor