Fega anonyma kommentarer

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen.

Har ni några personliga åsikter och påhopp som ni vill ha sagt, våga då stå för det!

Fick en kommentar häromdagen av en som skrev en massa skällsord och personliga angrepp på mig, och sen skriver han så här "Publicera det här om du har några girls-balls"
Då undrar jag vem det är som har några balls? Du vågar ju inte ens stå för vem du är!
Jag hade lätt kunnat publicera din kommentar, om det inte varit för att du namngivit alla inblandade (utom dig själv förstås). Om du nu vet så mycket, varför inte skriva något konkret istället för att bara kalla mig ord som enbart en pundare kan hitta på?

Det hade varit väldigt intressant om du hade vågat skriva med en mailadress eller dylikt, då hade vi kunnat ta en ordentlig diskussion om saken istället. Som du skriver också, att " Pappan har inte gjort annat än att kämpa för Naomi" och att jag är en "falsk jävla lögnare"....det skulle vara MYCKET intressant att se vad du grundar detta på, och vad det är jag har ljugit om.

Helt allvarligt. Jag har många gånger fått frågan varför jag skriver ut så mycket som jag gör, och det är helt enkelt för att jag inte har något att dölja. Allt jag skrivit har jag bevis för.

Men jag utgår ifrån att du är en nära vän till pappan, eftersom det är precis som att föra en diskussion med honom-OMÖJLIGT! Skällsord, hat och påhopp, sen inte våga stå för det när man ifrågasätts.

Sen till den idiotiska anonyma kommentar om att min make skulle vara otrogen...tror du själv att jag går på den? Jag vet MYCKET VÄL vem du är som har skrivit den kommentaren, baserat delvis på din IP-adress, sen finns det bara en person som är villig att sjunka så lågt.

Tycker ni att det är moget att hålla på , så varsågoda och fortsätt. Den dagen ni mognar och vågar stå för era åsikter och föra ett vuxet samtal, så är jag mer än villig att göra så. Jag är säker på att jag har en hel del information som skulle kunna få er att ändra uppfattning.

Och bara så ni vet, alla kommentarer sparas och blir eventuellt en polisanmälan så småningom.


Jag= Även kallad: Dogzilla & valklitta.

Trackback
RSS 2.0 Humor