Nino 1 år idag....nej, tyvärr inte.



Här är jag för exakt ett år sedan idag. Den 17 juni 2010, Beräknad förlossningsdag för lille Nino.
Inte en enda känning, inte en förvärk eller nåt. Tur för mig att jag inte visste då att han skulle ligga i magen och sussa 2 hela veckor till innan han behagade titta ut, efter mycket tvång!

En vecka efter att denna bilden togs, på midsommarafton förra året, så började värkarna. Sen kom de med 7-8 minuters mellanrum i en hel vecka! Varje dag var vi inne på förlossningen och mätte värkar och tog prover, men han låg så gott där inne så :)

Den 1 juli kom han till slut ut, och då var han så väl värd den långa väntan...världens goaste lilla grabb! ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det måste vara en hemskt jobbig längtan att behöva gå över tiden...

Det har jag inte behövt eftersom båda min kom 10 dagar för tidigt :D

2011-06-20 @ 11:58:27
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor