Vill ni åka helikopter?

På onsdag, den 3 augusti klockan 17:30, så är det fritt fram för alla som vill att prova på en tur med helikopter.
Åkturen startar vid Frykenbaden, och kostar endast 250:- för vuxna, och 200:- för barn!

Ett fantastiskt erbjudande, då helikopterturer brukar vara jättedyra. Det går ju tyvärr inte att boka in sig, utan det gäller helt enkelt att vara på plats och stå i kö...


Väldans vad jag tipsar idag då....:)
Tips hit o tips dit....kanske borde lämna in en tipsrad, eftersom jag e så "tipsig"
Oj då nu var jag inte bara tipsig, utan även lite "vitsig"...höhöhö

Nä, nu ska jag ge mig, skyller på solsting! :)




Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

haha vad söt!

2011-07-31 @ 14:12:46
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Jaaaa! Han är för gooo!!

2011-07-31 @ 20:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor