"Fria" fall

När Jonas friade till mig så gjorde han det på ett ganska udda sätt får jag väl lov att säga.
Det var en fredag i augusti 2009. Jag satt på soffan och hade precis hällt upp en kopp kaffe, när jag hörde att Jonas kom hem från jobbet.

"-Hallå!" ropade jag, men fick inget svar.

Rätt vad det var så kom han in i vardagsrummet, spritt språngande naken, gick fram till soffan och gick ner på ett knä.

"Vill du gifta dig med mig?" frågade han

Ja, vad skulle man säga? Vågade ju inte annat än att säga ja liksom :) hahaha

Ett annat udda frieri ser ni i klippet nedan....jag är väldigt glad att inte jag är den tjejen....jäklar vilken panik en skulle få!!!



Har ni varit med om ett udda frieri?


Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan , vill du vara med & tävla om en cykel på min blogg?:D

2011-07-21 @ 13:43:57
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Jannie

Hallå going!

Sorry att jag vart en usel läsare de sista dagarna,men det har då fasiken inte funnits tid!Karln har semester här hemma o då är det klart man hittar på en massa ihop istället!

Allt bra med er vännen??

Kan tro att du höll på att smälla av när han friade,men shit vilket ögonblick det måste vart!

Här väntar vi vidare...ha ha ha

Massa massa kramar

o ps.LÄTT att vi tänker o tycker lika om väldigt väldigt mycket!Hur går det med våran vin date btw??

2011-07-21 @ 14:21:28
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Erika(jyringen)

fy faan vad hemskt...tänk hade hon fått en chock å dött..nej ok lite coolt var det allt :)



och ditt sätt att bli friad till på då...hade han int fått sig ngt på ett tag lr vad? :P

2011-07-21 @ 22:44:18
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor