Solsidan är kass


Alltså, jag måste ha missat nåt?

Alla tjatar om den här Solsidan som visst börjar ikväll igen, men tycker folk verkligen det är bra????
Visst är det väll samma serie som gick i pausen på Lets Dance förra året?

En halvdann komedieserie med Felix Herngren i huvudrollen, där han spelar mot vad som måste vara Sveriges SÄMSTA skådespelerska!!



Jag och älskling såg första avsnittet när det gick på tv, och tyckte inte det var något att ha...sen började alla tjata om denna serien. Överallt hörde man att den var SÅ bra, så vi gav den en  ny chans...och en till....och sen en till...ja, det slutade med att vi hade sett vartenda avsnitt i hopp om att hitta detta som alla andra uppenbarligen hade sett i serien, men icke. Till och med Usa har nappat på serien, och nu köpt upp rättigheterna.

Men nej tack.

Jag avstår från den här säsongen, hoppas den överlever ändå :) Eftersom något bra måste den ju ha, om alla andra gillar den. Typiskt mig....men Åsa var inte som alla andra barn,,,,,,,,;)



Jag föredrar The Real Thing.
Solsidan IRL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor