Världens mest korkade kommentar?


Fick en kommentar idag. Gjorde mig först förbannad, men nu är det mest komiskt. :)

Ett spam, men ett otroligt korkat sådant.
Hon skrev att hon ville att jag skulle kika på hennes blogg, och om jag gillade den skulle jag lägga till henne på Bloglovin....men hon tänkte INTE lägga till mig. OK. Det är väll fine, men varför skulle jag välja att gå till hennes blogg när hon är så tydlig med att hon inte gillar min blogg. Vilket hon i och för sig inte kan veta eftersom hon inte ens hade läst nånting. Hade hon gjort det hade hon sett att det KLART OCH TYDLIGT står att jag INTE VILL HA SPAM!

Jag gick då in på hennes blogg, bara för att klargöra i en kommentar hur idiotiskt det var att skriva så som hon hade gjort. Jag brukar inte göra det, men i detta fallet tyckte jag stackaren behövde lite hjälp på traven.

Det döjde inte länge innan jag fick svar. Hon hade "missat" att jag inte ville ha spam. Jag gick då tillbaka till hennes sida igen, och ser att min kommentar var borttagen. Jag ifrågasatte då varför hon inte vågade ha kvar min kommentar, tål hon inte kritik? I så fall ska man ju passa sig för att bli för stor inom bloggeriet kan man ju tycka.....Vid detta laget hade det ju börjat bli lite mer av en kul grej....eftersom hon inte har så hon måste godkänna sina kommentarer innan de publiceras, så skulle jag ju kunna hålla på hela dagen...hahahaha! :D

Max 2 minuter senare var även den kommentaren borta, och jag fick ett svar:

"Jag vill inte ha såna där kommentarer, okej?
Och jag menade : om du gillar min blogg, alltså tycker den är bra och så. Då kan du jättegärna lägga till mig på bloglovin. Men jag lägger inte till andra läsare. Bara om jag tycker att dom verkar bra"

Okej? HAHAHA Tack för den!! ::D

Jag tror jag avstår från att läsa din blogg lilla vän...men tack för erbjudandet :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ja, den verkar inte ha mycket innanför pannbenet... Har sluppit spam, peppar peppar ;)

2011-02-26 @ 19:40:59
URL: http://ann-louisecallh.blogspot.com
Postat av: Mystjejen

Haha vad var det för en....Har sluppit spam här oxå Kram o hoppas du har haft en fin lördag o får en fin lördag kväll Kram

2011-02-26 @ 20:43:49
URL: http://mystjejen1.wordpress.com
Postat av: Hemmafru I Florida

wow, att det ska behova handa!!



Re;

En del människor kan vara väldigt ignorants, och det är bara synd om dem :)



Hoppas att du/ni får en underbar weekend!

kram

2011-02-27 @ 02:21:34
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/
Postat av: Mystjejen

Hej söta du, hoppas du har haft en fin lördag, ja min var rättså okej, var ju tvungen att ta en snaps haha...ja vinet var ju SLUT...hur det nu kunde vara det...Ha en fin söndag Kram

2011-02-27 @ 11:46:19
URL: http://mystjejen1.wordpress.com
Postat av: Therese

Patetisk männsika det där! :) Hahahah suck...

2011-02-27 @ 13:00:59
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor