Jag sjunger karaoke.


Ja, många utav er har säkert suttit hemma och tittat på Melodifestivalen idag, och funderat över hur dåligt vissa utav dom sjunger. Här nedan ser ni ett praktexemplar av riktig skönsång.

Spelade Idol med Jonas och barnen förut, och de flesta tycker att det bara "är sååååå pinsamt" att sjunga, och vågar inte ta en ton när det är deras tur på karaoken. Personligen tycker jag tvärtom....det är mer pinsamt när folk sitter tysta.
Man måste väll våga bjuda på sig själv lite????
Den dagen jag börjar ta mig själv på så stort allvar så att jag inte vågar göra bort mig inför familjen,( och just nu alla jag känner + alla andra som vill lyssna :) OOOOpppsss! hihhihihi) den dagen tackar jag för mig och slänger in handduken. :)

Så varsågoda, så här lät det när jag sjöng "I don't wanna miss a thing"

OBS!
Varning för starka toner!




Kommentarer
Postat av: Svärmor

BRAVO!! Visst är du bäst. Bara att söka in till Idol nu. Kram på dej.

2011-02-06 @ 11:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor