En väldigt speciell dag

För exakt 4 år sedan idag, den 10 december 2007, så var det en väldigt speciell dag.

Jag gick och hämtade Naomi på skolan, hon var 6 år då och gick i nollan.
På vägen hem så sa jag till Naomi, att idag, just denna dagen, var väldigt speciell.
"Varför då?" undrade förstås Naomi.
"Jo", sa jag. "Just denna dagen är magisk" Det händer någon gång ibland, att man får önska sig precis vad man vill, och så går den önskan i uppfyllelse. Idag är just en sån dag"
"Är det sant?"
frågade Naomi.
"Ja. Testa" sa jag.
"Tänk på det du önskar dig allra mest i hela världen, och så önskar du dig det jätte jätte mycket, så får vi se om det fungerar"

Jag såg hur Naomi knep ihop sina små ögon hårt, och sen sa hon:
"Jag önskar mig att jag får en egen hundvalp! Jag önskar mig det jättejättejättemycket!"

                      När vi steg innanför dörren där hemma strax efter, så möttes hon av denna lilla godbiten.
                                                                            ♥ Våran Sharona. ♥

             



                                                 Se klippet på Sharona när hon bara var en liten valp
                
                           

                                                                                                                     


Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

vilken fin liten vovvsing, och vilket gulligt sätt att överraska henne på :-)

2011-12-10 @ 22:37:04
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Tania @ Piccante

Åh va underbart!

2011-12-10 @ 23:29:45
URL: http://piccante.se
Postat av: Svärmor

Gulliga Sharona! Så liten och så busig!

2011-12-11 @ 00:01:29
Postat av: Silla

Åsa åsa åsa..Jag blundar hårt och önskar mig en resa...

2011-12-11 @ 20:29:19
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: Silla

Åsa åsa åsa..Jag blundar hårt och önskar mig en resa...

2011-12-11 @ 20:30:14
URL: http://sillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor