Oh Shit! Vart e Nino???

Nu har jag glömt honom i bilen!!

Nej, just det. Han e på dagis. Puh!

2 minuter senare.....

Jag kan inte gå in och hämta en tröja i sovrummet, då väcker jag Nino.

Nej, just det. Han e på dagis. Puh!

2 minuter senare.......

*Telefonen ringer* Skynda mig och svara innan Nino vaknar!

Nej, just det. Han e på dagis. Puh!

2 minuter senare.......

Jag får skynda mig att skriva färdigt innan Nino vaknar.

Nej, just det. Han e på dagis.

2 minuter senare.......

Jonas, håller du koll på Nino medans jag går ut o tar tvätten?

Nej men just det....han e ju på dagis!


Hur svårt ska det vara att fatta att han har börjat på dagis??!!


                                        Tur att han kommer hem snart, så jag får lite lugn och ro......

                                                                                                                            

Ta chansen att vinna ett valfritt smycke lagom till jul!
                         Klicka här.
             


Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

haha de tar tid att vänja sig ;)

2011-12-05 @ 18:28:46
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Zandra

Oj, haha.. kan tänka mig att det tar ett tag att acklimatisera sig ja! Tur jag inte behöver sätta Lilli på dagis då det blir så tätt mellan henne och syskonet :)

2011-12-06 @ 08:07:52
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor