Nino i Lönneberga

Ja. Så heter hans avdelning på dagiset där han började idag. Passar honom bra, för han är lika busig som Emil. :)

Från 9-12.00 har vi varit där på inskolning, fast jag tror inte Nino märkte att vi var med där över huvud taget. (Jonas är ju pappaledig så han var också med) Det första han (Nino alltså, inte Jonas) gjorde när vi kom dit, var att sträcka sig till fröken och ville upplyft...som om han känt henne jämt. Sen gick han vidare in till bollrummet, och lekte med barnen.

När det var samling och alla skulle sitta i ring, vad gjorde Nino då?

Jo, då ställde han sig i mitten av ringen. Och dansade. Och klappade händerna. Vadå pajas?


                                                          Bom-sika-bom....Nino på Lukas?

                                                                                                                          


Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: Jag har testat flera gånger... Men det funkar inte. Jag vet inte vad som är fel. Saken är den att jag tror felet ligger hos den externa hårddisken, men fattar inte varför.. Den funkade perfekt igår och alla andra år jag haft den, den har ALDRIG krånglat... :/

2011-12-01 @ 13:17:46
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Fröken M - Vinn en Tassimo T20

Tråkigt ! jag var på intervju på ett ställe för ett par veckor sedan, men samma sak där . för dålig lön, så jag kan lika gärna fortsätta köra budbil :) kram

2011-12-01 @ 13:31:26
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Silla

hahahah så underbar Nino är...Det blir nog inga problem med honom på Lönneberga..



Eller hur,det måste vara något fel på Krilles pass..född 86 eller mitt 69 nääää fel fel fel som dom sa på fem myror är fler än fyra elefanter ;-)

2011-12-01 @ 13:38:03
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: naomi

HAHA!XD

min älskade lillebror är så rolig!

2011-12-01 @ 19:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor