Ja men de e ju kärlek!

Så satt vi då här hemma igår kväll, och såg på Bonde söker fru i godan ro.
Jag och Naomi satt på ena soffan, och Jonas mitt emot i den andra.

Rätt vad det är så hör jag en massa fnitter från Jonas sida,och ser att han sitter och tittar på mig.

"Vad är det du skrattar åt?" frågar jag.

"Dig." "Du ser så go ut när du sitter där o ler o myser åt tv:n"

Ja, sen utan att bli tjatig så upprepades nog detta kanske 5-6 gånger under avsnittet igår. Men allvarligt!

Hur kan man titta på ett program med så mycket kärlek och snuttegull utan ett stort leende på läpparna?
Man myser ju när man ser kärlek, gör inte ni?

 
Bild från Aftonbladet

                                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor