I love to hate it.

imag0170 (MMS)

Att gå i affärer på mellandagsrean vet nog alla att det inte är det lättaste. Att sen ha med sig ett barn i barnvagn...ja, det vet bara vi föräldrar hur det är. Men ändå dras man dit, till dessa stora reaskyltar. Lite har jag fått tag på, mer shopping blir det. Men inte idag. Vi blev nämligen inkallade till barnvakt åt Olivia, då hennes mamma Ännu en gång fått åka in till bb. Hon spenderade hela julafton där, fick komma hem igår kväll, o nu e hon tillbaka igen. Plocka ut bebisen nu!!!!! Håll tummarna för att hon får komma hem snart igen.


Kommentarer
Postat av: LILITH - Borderline & mamma

Haha jag vägrar att gå ner i mellandagarna, jag går efter nyår. Fortfarande rea, nästan inga människor.

2011-12-26 @ 16:44:38
URL: http://lilith.se
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Ha ha så söta! :)

Själv så struntar jag i mellandags rean. Orkar inte med allt folk. Men kanske tittar lite på nätet iaf. :)

2011-12-26 @ 18:29:10
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor