Hur väljer man mellan sina barn?

En bebis med 2 huvuden är född i Brasilien.
För att bebisen ska ha någon chans att överleva tvingas de nu operera bort ett huvud. Alltså ett av barnen, eftersom de har 2 hjärnor!

Mamman har ammat båda bäbisarna och det har gått bra, hon har fäst sig vid båda. Nu tvingas hon välja.
Hur gör man det????




När jag var gravid med Naomi, så fick jag veta att det fanns ett så kallat amnioticband kvar i livmodern, vilket de förklarade för mig kunde betyda att hon hade haft en tvilling som slutade att utvecklas. Jag fick åka in på 4 ultraljud för att försäkra mig om att det försvann, vilket det gjorde. 


 
                                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Suss

http://www.youtube.com/watch?v=BkKWApOAG2g

2011-12-26 @ 06:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor