Dagens nyhet

Idag står det stora rubriker på nyheterna om de 2 svenskar som dömdes till 11 års fängelse för medhjälp till terror.
Fruktansvärt, men jag är lite sån att jag inte orkar mer än lusläsa såna nyheter, så jag är faktiskt inte så insatt.

VAR de skyldiga till terrorbrott eller var det bara falska anklagelser? Vet ju att de nekade men....

Den helt klart sorgligaste nyheten som man kan läsa om idag är ju ändå om den lilla valpen Sheva som torterades till döds av sin husse. Det var så otäcka beskrivelser av vad den lilla hunden hade blivit utsatt för under hela sitt korta liv, så jag orkar inte ens tänka på det. Skönt att han fick ett "ordentligt" straff!

Min fråga är bara: Varför skaffar man hund om man inte vill ha den???



                                                                                                                         


Kommentarer
Postat av: Sofia - JULKALENDER!

dumma jävlar:(

2011-12-21 @ 19:15:45
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Motherhood

Huvvaligen :-(

2011-12-21 @ 21:37:54
URL: http://motherhoods.se
Postat av: eh?

Vadå så gör de ju hemma i Irak så varför inte här?

2011-12-21 @ 23:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor