Ärlighet varar längst

Här följer ännu en kul liten historia under kategorin "Kul av barn"

När Anna-Carins dotter var i 5-årsåldern, så bodde hon ibland hemma hos sin pappas. En dag när mamman skulle hämta sin dotter i pappans lägenhet, så sprang de på pappans granne i trappuppgången som hade varit ute med sin hund.
Pappan och denna grannen hade varit osams sen länge tillbaka. Då säger dottern:
"Hej, min pappa säger att du är dum i huvudet!"

*Lång tystnad följer.....*

Sen säger hon:
"Vilken fin hund du har, får jag klappa den?"

Inskickat av: Anna-Carin

Haha, ja, ärlighet varar längst!


Har du också någon rolig historia som du gärna vill dela med dig utav?
Skicka den till mig på [email protected]



                                                                                                                    

Var med och tävla om valfritt smycke från Steal My Style
Avslutas 15 december.


Kommentarer
Postat av: Linn

INGEN SPANN !



Hej, fin blogg :D

2011-12-09 @ 16:46:00
URL: http://ccelo.blogg.se/
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Åh, dom små dom kan! Alltid lika roligt att läsa om vad barnen sagt. längtar tills sonen pratar och kommer med sina små saker. :)



Förresten, du skulle inte vara intresserad utav en ny, personlig och avancerad design? Just nu tar jag endast 50-100kr för en hel bloggdesign och pengarna går dessutom till sonens sparkonto, :)

2011-12-10 @ 23:28:07
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor