"Varför skriker pappa så?"

Igår hade vi finbesök ifrån Åmål. Ralle, en gammal kompis till mig och maken var och hälsade på och såg på Liverpool-matchen.
Nino satt troget med och hejade på, klappade i händerna, och tittade lite fundersamt på pappa och den andra när de skrek högt ibland....Hjärntvätt tror jag det kallas??? ;)

3 öl fick jag i mig under gårdagen, men med tanke på kvällens inlägg så var det visst tillräckligt för att jag skulle bli lite grov i munnen :) Och jag kan lugna er....det var inget annat än Naomis slime jag hade runt munnen......







                                                                                                                      


Kommentarer
Postat av: Ralf ek

INGEN SPAM! Vad menar du med "en gammal"??

Är faktiskt bara 33! Så de så!

2011-08-21 @ 14:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor