Nytt från Hale'ns

Tröja Jeans
KlänningTreggings

Nu när jag har rensat min garderob genom att sälja av en hel del kläder på Tradera, så är det dags att fylla upp den igen. :)
Har varit inne och kikat på Hale'ns hemsida, och hittade massor av snyggt!
Dels en del på rea, bla jeansen för 80:-, men även en hel del höstnyheter som jag gillade.
Klänningen fastnade jag för, men det känns som att den säsongen är över nu, tyvärr.
Ska nog ta och lägga en beställning på tröjan och jeansen i a f, och sen eventuellt en del nya kläder till barnen....det är ju så roligt när paketet väl kommer hem i lådan, och man nästan har glömt vad det var man köpte :)
Jag får lov att säga att Hale'ns är den enda sidan jag har beställt ifrån som jag brukar bli riktigt nöjd med. Brukade beställa från Ellos förr, men då fick jag fel storlekar, det satt inte bra osv...men härifrån har jag alltid varit nöjd.
Hittade även två par skor som jag skulle vilja ha, men sånt tycker jag är svårare att beställa hem, eftersom man aldrig vet hur storlekarna är.
Hur gör ni? Vågar ni beställa hem skor och sånt från internet?


Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

Oj är jag med nu!? Ja visste att ja skulle vara med men vad jag ser så är det en annan tjej den här veckan? :)



Såå fina kläder, klänningen va jättesöt, men som du säger så är ju säsongen tyvät över :( MEn den den kan ju alltid hänga och samla damm till nästa sommar ;)



Kram

2011-08-26 @ 12:30:26
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Hemmafru i Florida

Tack fina du!!!



Ha en super bra weekend!!

Snygga klader btw:)



obs:

kom och tävla om en flaska clear eyes på min blogg!

http://mylifeinparadise.blogg.se/2011/august/utlottning-clear-eyes-x2.html#comment

2011-08-26 @ 13:57:49
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/
Postat av: Mystjejen

Sååå fina kläder =)

Jag hade passat på att handlat klänningen, så kan du ha den till nästa år. Jag vet hur det känns när man ångrar något;) Kram o ha en underbar helg <3

2011-08-26 @ 17:40:49
URL: http://blogg.mystjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor