Jag såg ett liknande "UFO" en gång

Står ännu en gång om ett av mina favoritämnen på Aftonbladet. Ufo:n!
Någon har fångat en film av ett mystiskt flygande föremål på himmelen. Någon som vet vad det är?

Jag och min familj såg något liknande en gång för många år sedan.

Vi satt flera stycken i trädgården hemma hos min syster. Hade grillat, badade balja och drack lite öl.
Rätt vad det var, så kom det som ett stort gult eldklot flygandes över himmelen! Det kom uppifrån snett bakom oss, och det gick inte jättefort.
Det var så man han reagera och säga till de andra, som också hann se det, och vi stod allihopa och undrade vad det var?
Rätt vad det var så såg det ut som det slog ner ute i skogen, och hela himmelen lyste upp, och sen var det borta igen. Lika fort som det kom.

Vi ringde runt för att se om någon visste vad det var, men det verkade inte som om någon annan hade sett något.

Vi har ju ingen aning om vart det slog ner heller? Det såg ut som det var i skogen, men det kunde lika gärna ha varit i Ryssland?

Än idag diskuterar vi det ibland, och skulle gärna vilja ha svar på vad det var vi såg. Hade det inte varit flera andra som sett det med mig, så hade jag knappt trott på det själv!




                                                   


Kommentarer
Postat av: Jonnie

hihi, ja han e sååå söt min lilla kille :) läget bra idag?

2011-08-23 @ 11:08:52
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Jennie & Fröken Flis

ja man kan ju lätt börja fundera på vad det var !?

Häfitgt att se ett klot på himlen, det kan man ju också undra vad det var!

Jag minns en nat när ja och en kompis skulle sova under bar himmel. Vi såg så mycket häftigt på himlen, explosioner och hundratals stjärnfall.

2011-08-23 @ 11:17:01
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor