Har precis chattat med en pedofil!!!

Förut när jag satt vid datorn, så fick jag se att det kom ett meddelande på min dotters msn. Hon hade glömt logga ut när hon satt där tidigare, och med en gång är det någon som skriver sånt som direkt ger mig en varningens flagga!

"-Hej. Har du cam? "

Jag börjar ana oråd, och utger mig för att vara min dotter för att se vad som framkommer.....

"Är du singel? Har någon kille sett dig naken nån gång?"

DING DONG!!
Alla varningsklockor slår larm, och jag fortsätter chatta med honom för att se om jag kan få fram vad det är för typ.

"Du är riktigt snygg. Hur gammal är du?" Frågar äcklet.
"-10" svarar "jag"
"-Ok. JHar du några nakenbilder på dig som du kan skicka?"

Vid det här laget är jag redan i telefon med polisen, och gör en anmälan.

Samtalet fortsätter i samma stil under ca 3 timmar, och han skickar ett flertal nakenbilder på sig själv, och ber att få se bilder på min dotter och hennes kompisar!

Han säger att han är 22 år och bor i Stockholm. Han vet mycket väl att de han chattar med är 10 år!
En UPPENBAR
pedofil!

GRIS! ÄCKEL! SVIN!
Jag mår dåligt i hela kroppen av att ha chattat med en sån typ i flera timmar, men om det kan hjälpa med att sätta dit honom, så var det värt det.

Jag har sagt till min dotter FLERA GÅNGER, att hon inte får lägga till folk hon inte känner, men ändå har han lyckats nästla sig in. Han har sagt att han känner en kompis till henne, och denne har han även haft på MSN, så hon trodde på det, och la till honom.
Håll koll på vad era barn gör på Internet!








Trackback
RSS 2.0 Humor