Är detta beviset på att utomjordingarna varit här?



Det har nu släppts nya dokument som bekräftar det många UFO-entusiaster trott i många år, angående incidenten i
Roswell, New Mexico, sommaren 1947.
I dokumentet, som finns tillgängligt på internet, kan man läsa om hur en ansvarig agent bekräftar för högste chefen inom FBI, att tre flygande tefat med nio utomjordingar fanns ombord.

Jag tycker, som de flesta vet, att sånt här är mycket spännande. Jag TROR på utomjordingar, och jag hoppas att jag en dag innan jag dör får veta sanningen om huruvida det ligger till.
Har de varit här eller inte?

Vad tror ni?
(Läs mer om övernaturligt i min blogg, här)



Gillar du min blogg?
bloglovin


Kommentarer
Postat av: jessica

Men om det verkligen fanns och har varit här jag kan inte hjälpa att tro dom skulle vara lika nyfikna som oss om vi hade hittat en annan världs del i ytrerymden... då skulle ju alla dit och kolla och se om vad det var för nått! =) haha, jag tror mer att det är schitzo folk som ser i syne like mycket som man har nu läst att religionen kommer från en schitzofrien människa, för det fanns även då innan kristus hehe =).



Nu får jag väll halshuggningar kanske , men så tror jag =). Människans värk.

2011-04-10 @ 13:37:54
URL: http://www.bonusfamilj.net/
Postat av: Rorobin

Se det här: http://www.youtube.com/watch?v=jXyabPRlB9U&feature=related :)

2011-04-10 @ 14:05:31
Postat av: carina

Jag tror att utomjordingar bara finns på film :)

Eller jag kanske har fel????

Kramen på dig♥

2011-04-10 @ 16:12:19
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: M E R E I

- i guess u will never know!

2011-04-10 @ 17:17:14
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: ellen

I fallet med Roswell vet jag inte alls var jag ska tro. Det är svårt att säga. Jag tror att det finns liv någonstans där ute. Hurvida dom var/är här kan inte svara på. Och konstiga konspirationer tror jag sällan på. Det är möjligt men det är omöjligt att bevisa varken eller.

2011-04-11 @ 13:08:04
URL: http://ellencsordas.blogg.se/
Postat av: Pontus Svensson

Utomjordingar, som förmodligen finns eftersom universum är oändligt och allt som det finns minsta möjlighet för då finns - hur liten chansen, eller risken, än är, borde vara hyfsat lika oss om de kommer i tillverkade farksoter. Det krävs en säraskild hjärna för sden form av kreativitet det krävs för att bygga saker och använda sig av dem. det krävs också en särskild kropp för att kunna göra drtta. därmed inte sagt att de måste se ut som oss och att farkosterna måste se ut så som i filmer. om nu bilden är äkta är det väldigt skumt att filmer har lyckats avbilda utomjordingar så pass likt som de i så fall ser ut...

2011-04-17 @ 11:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor