Vadå bitter?????

När man sitter här, halvsjuk, en grå och regnig tisdag mitt i september, och inte har ett dugg att se fram emot förutom snö o vinter, så blir jag inte ett dugg avundsjuk på mor o far som strax sitter på ett flyg på väg till Turkiet. Inte alls!

Inte ett DUGG avundsjuk blir jag!!!!!!!

Sen att de ska åka till samma stad som jag, Jonas och Naomi var i för 4 år sedan, och där vi hade den allra bästa semestern i våra liv, det bryr jag mig inte alls om.......IIIINte ett duuuuuggggg!!!!!

Att vi inte kom iväg på någon smekmånad gör mig inte heller något....inte heller det faktum att vi inte KOMMER att komma iväg på någon semester under de närmsta åren heller...då Naomi inte får något pass eftersom hennes far vägrar skriva på ett sådant....och vi åker ju inte med bara Nino o lämnar Naomi hemma, det skulle jag aldrig kunna göra....o åka utan barn känns oxå väldigt avlägset.
Inte för att jag skulle vilja åka ändå.....inte alls!!


Har ingen längtan efter en solsemester heller, ligga på en strand o sippa drinkar o shoppa hela dagarna, äta god middag på en uteservering och slippa städ o tvätt o disk en hel vecka.....INTE ETT DUGG SUGEN E JAG PÅ DET!!!


                               SÅ DET SÅ!!!!!!!!!!!

                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor