UFO-finns dom?

Ser på aftonbladet tv att verklighetens "x-files" nu har släppt tidigare hemligstämplat ufo-material.
Jag tycker ju sånt är spännande!

Ska man tro eller inte tro?

Jag personligen väljer att tro. Sen är jag inte den som säger att det ÄR så, men vad vore livet utan lite spänning? Tanken på att det kan finnas där ute och att man en dag kan få se det är ju mer spännande än att tänka att vi är ensamma i universum...eller vad tycker ni?

Ett tips på en film som jag tycker var väldigt bra är denna, The fourth kind.

Den handlar om en kvinna som säger sig att sett utomjordingar på riktigt. Filmen säga vara baserad på en verklig historia, och om man ska tro på Hollywood, så finns det äkta videosekvenser och bandinspelningar med i filmen.

Riktigt spännande!
                                                                                


Kommentarer
Postat av: Johnny Hjelm

Hej!

Spännande blogg om ett gemensamt intresse...

Jag heter Johnny HJelm och jag delar ditt intresse för det oförklarliga.

Visst är det spännande att leka med tanken att vi troligtvis inte är ensamma i detta stora universum.

Avstånden mellan galaxer och stjärnor, där vi inte anger avståndet i km eller mil, utan i ljusår...?!

Jag har precis startat en hemsida jag kallar för Existentiellt med Johnny.

Jag kände att det var dags att förverkliga mina tankar och idéer jag har i denna stora fråga.

Skulle vara trevligt om vi kunde utbyta tankar och idéer i ämnet?

Hör gärna av dig.

Vänliga hälsningar

Johnny

http://johnnyhjelm.se

2011-01-16 @ 20:45:09
URL: http://johnnyhjelm.se
Postat av: Michelle Mikaela

Det är en tuff film! Om det är sant att vissa videos är ifrån Reality vet jag inte. Som du sa, det är svårt att säga när hollywood har hållit på! Men det är en cool film, tufft allt som händer. Men ändå otroligt läskig! Det är ju ingen typisk skräckfilm. Men jag lovar, man vill INTE sova med fönstret öppet om man bor på landet. Jag såg den för över ett år sedan och har fortfarande kallakårar när jag ser/hör ugglor!

2011-07-04 @ 09:45:51
URL: http://michelleweckstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor