Min nya blogg

Hej alla gamla och nya läsare!

Välkomna till min nya blogg!!!

Har tidigare, för er som inte vet, haft en blogg hos metrobloggen, men tycker den sidan har blivit sämre och sämre...så därför testar jag nu här. =)

Har inte skrivit särskilt mycket den senaste tiden, men hoppas att det kommer att bli ändring på det f r o m NU!

Ska ta mig tid nu när jag är mammaledig att uppdatera så ofta jag kan. Att sätta en kategori på vad jag kommer att skriva om blir svårt....allt som faller mig in helt enkelt.
Mycket bilder ska jag i a f ha.

Kommer oxå att försöka mig på att ändra lite i designen, så bloggens utseende knske kommer att ändras lite från dag till dag innan jag blir nöjd.  Hoppas ni läsare har överseende med detta. =D

Tänker lära mig denna sidan nu, så under dagen kommer det att läggas upp bilder.

                                                                                                        







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor