Det stora valet

Idag gäller det....Dagen D.

Sveriges framtid avgörs idag. Aldrig har jag varit så insatt i valet som i år. Jag är INGEN moderat! Har varit emot det mesta de har stått för, och känner mig väldigt sporrad inför att rösta i år. Man ser hur fel det kan gå när man inte engagerar sig. Har lyssnat på Rix FM varje dag och hört de olika partiledarna prata för sitt parti, och känner mig väldigt säker på vart jag står.

Jag vet inte, är det bara jag som tycker det har varit onormalt mycket uppmärksamhet runt det här valet? Antagligen så beror det väl på hur mycket man själv bryr sig, men varenda människa jag har träffat de senaste dagarna har pratat om valet...och för en gångs skull har jag varit intresserad.

Nu ska vi strax ge oss iväg med hela familjen på en promenad till vallokalen, där vi ska göra våran röst hörd, sen blir det uppesittarkväll för att se vilka som vinner.


HEJA INTE MODERATERNA!!!

Och för guds skull rösta inte på Sverigedemokraterna!!!

                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor