Det perfekta fotot

Som jag skrev häromdagen, så är mina kära föräldrar bortresta på solsemester.
Varje gång de är ute och reser, så skickar de alltid en massa sms till mig.
Nå, inget konstigt med det kanske man kan tycka? Men om man känner mina föräldrar så förstår man att detta inte är något vanligt.

De är nämligen de mest otekniska människor på denna jord...saker som datorer och mobiltelefoner förstår de sig på lika lite som en grottmännsika skulle förstå sig på hur man flyger ett flygplan ungefär. Men så för nåt år sen så luskade de ut hur man bär sig åt för att skicka sms och mms...jag säger inte att de är experter i ämnet, men de lyckas få iväg dem i a f.

De reste ju häromdagen, och jag har redan fått 4 mms ifrån dem. (Antagligen måste de sakna mig något fruktansvärt?)

De skickar bilder på drinkarna, stranden, sig själva osv....de försöker väll göra mig avundsjuk, men som jag förklarade i ett tidigre inlägg så bryr jag mig inte ett DUGG!

I vilket fall som helst, så förra gången de var utomlands, så skickade de detta kortet, med utsikten från deras balkong som de skrev...jag vet inte, är det bara jag som tycker det ser lite konstigt ut???



                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor