Varför bajsar han inte?!!

Jag tror jag har hamnat i en depression.

På riktigt. Antingen är det höstdepression, eller så är det bara sömnbrist. Nino har haft magknip i en vecka nu, och de senaste 3 nätterna har han knappt sovit en blund=inte jag heller!
Varje 15-20 minuter vaknar han och gnäller, och ska helst ha tutte för att kunna somna om. Inget annat hjälper. Skrikig och grinig hela tiden, även dagtid, vilket gör att jag går runt som en zombie vid det här laget. varför kan han inte bara bajsa så det går över? Säkert 4 dagar sen nu. (Alla mammor förstår mig, alla andra tänker: hög intressefaktor)

Hur som helt, så har detta lett till att jag har tappat all ork och lust till nånting.  Inget e roligt, allt känns bara grått o trist. Orkar knappt resa mig ur soffan på dagen, för att jag är för trött, och även om jag orkar så är Nino för gnällig och behöver bäras omkring för att inte ha magknip.

Jag är trött på att inte göra nånting, men är för trött för att göra nånting...

Snälla Nino:

Bajsa!

Bajsa!

Bajsa!

Bajsa!

 

Bajsa!

 

Bajsa!

                                           


Kommentarer
Postat av: Caroline

Min årliga höstis har oxå gjort sig hörd... sen lider jag ju av precis samma som dig, en bebis med magknip och en två åring :P men han har blivit bättre iaf så min sömn är ju mycket bättre än vad den har varit. Men vad är det med lilla gubben då, fyra dagar??? Du ammar väl? det är ju en sak med förstoppning om dom lever på ersättning men våran mirakulösa bröstmjölk gör det omöjligt för dom att bli förstoppade. haha från en mamma till en annan, du får uppdatera när han har bajsat :D kram!!

2010-10-08 @ 21:24:57
URL: http://www.metrobloggen.se/carolinens
Postat av: Åsa

Ja, jag vet inte vad det är? Helammar ju, ändå är magen riktigt trög på han? Lovar att det kommer ett glädjeskri så det hörs när bajsat! =D

2010-10-08 @ 22:18:39
URL: http://asahoffman.blogg.se/index.html
Postat av: Fia

Emilia var oxå seg med bajsandet ibland. BVC sa att det ej bör gå mer än max 3 dagar emellan så jag var tvungen å hjälpa till med tempen...så det är ett tips. Verkar som dom liksom glömmer bort hur de ska göra ibland...märkligt...men, men. Hoppas han bajsar snart! :)

2010-10-10 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor