Allt mitt guld



God morgon kära bloggläsare!

Vad händer idag? Jo, jag inväntar pengar på mitt konto =). Alltid roligt! Jag har ingen aning om hur mycket det blir, därför är det lite spännande.

Jag är ju med i Buzzador som jag har nämnt förut, och just nu har de en kampanj för Guldbrev. Man får skicka in guld som man har liggandes och inte använder, och i utbyte får man pengar direkt in på kontot.

You know the drill
.

Ingen frakt, inga kostnader, bara inkomster. Just nu får man 179:-/gram, och som Buzzador får man 10:- extra/gram. Jag hade lite småberlocker, udda örhängen osv som jag hade liggandes, och skickade in. Enligt min beräkning hamnade det mellan 6-8 gram....alltså ca 1300:-.
Det är helt ok att få in på kontot bara sådär faktiskt. =)

Jag har gjort liknande tidigare, men då lämnade jag in mitt trasiga guldarmband på Guldfynd, och fick då 25% extra om jag tog presentkort istället för pengar, vilket jag gjorde. Så nu har jag shoppat lite där, köpte bland annat detta  armband.




Ett tips om ni vill köpa fina smycken billigt, kika in på Saray.se.
Jättefina smycken till kanonpriser! (Frakt endast 19:-)

Nu ska jag gå och pyssla om min sjuka make en stund, men vi hörs senare igen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor