En hund på vift...


Idag har vi haft strålande solsken här i Forshaga, så jag bestämde mig för att lägga Nino i vagnen och ta en liten promenad.



Vi hamnade i lekparken som ligger bara en liten kort promenad från vårat hus.
Ninos FÖRSTA besök i en lekpark =)



Där fick han prova på att gunga första gången.






Det var riktigt roligt!!





Precis när vi gick därifrån så fick vi syn på en liten vovve!




Alldeles ensam strosade den runt. Gammal o halt var den. Jag följde efter den ett tag för att se om den hörde hemma nånstans, men inte en människa i sikte...och den bara gick runt i området bland bilar o allt.



Då kom jag på att jag visste vart den hörde hemma. Hade sett den i en trädgård en bit därifrån tidigare i somras, så jag lockade med mig hunden dit o ringde på.

Jovisst! Den hade rymt hemifrån, så hon som bodde där blev så glad att jag kom tillbaka med hunden.

Det var dagens goda gärning det!

=)

                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Petra

glad man blir av att bara läsa ditt första inlägg, jätte fin blogg har du ! :) Fortsatt trevlig kväll!

2010-10-21 @ 19:22:51
URL: http://petrasplace.blogg.se/
Postat av: Josefine

Guuud vilken söt bebis, hur gammal är hon?

2010-10-22 @ 01:29:37
URL: http://kaxxig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor