Tumme-liten


Var hos läkaren igår för att han skulle kolla på min tumme, som inte har blivit bättre. Som tur var verkade inget var brutet. Har varit lite orolig att det skulle kunna vara båtbenet, men det trodde han inte.

Nånting var fel, men han ville inte röntga i det här skedet, utan rådde mig att ha tummen lindad i 4-6 veckor för att se om det läkte av sig själv först.

Så nu är man lite rörelsehindrad ett tag framöver, men det får väll gå. Har det inte blivit bättre innan veckan är slut, så får jag be om en sjukskrivning så Jonas får gå hemma med mig. Har lite svårt för att bära omkring på Nino, det blir ju inte bättre då direkt.



                        "Stackars tummen, tulle lille"

                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor