På väg tillbaka, Liverpool?


Det börjar se bra ut för Liverpool igen! =)

Det glädjer nog min älskade make, då vi har slagit vad om en ny resa dit om han lyckas gå ner 12,5 kg nästa år! Hahaha, lätt vinst för mig!
Nog för att jag gärna skulle åka tillbaka, det var riktigt roligt där sist, trots att jag inte är något stort fan av fotboll.

Mäktig känsla att stå inne på puben innan matchen, dricka öl och sjunga Torres-låten. Här filmade jag sist vi var där.

Liverpool-Manchester City 4 maj-08

 

Vore ju roligt att ta sig till puben med spelarna nästa gång kanske,,,,sist däckade Jonas precis innan spelarna i laget kom dit! Halv åtta på kvällen!
Så går det när man börjar dricka halv elva på förmiddagen.....

Slutade med att jag satt på hotellrumet och såg på film medans han snarkade i sängen.


GISSA OM HAN HADE ÅNGEST DAGEN EFTER!!!

                 


Kommentarer
Postat av: elsa

gud så härlig blogg du har!

Jag behöver råd, när och var kan jag böja använda min mössa enligt dig? kommentera görna! :)

2010-10-31 @ 22:56:54
URL: http://www.lillfjompan.blogspot.com
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

hejsan det skulle vara grymmt snällt om du skulle rösta på min outfit på den sida ;



http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=563&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE



snälla hjälp mig :D

2010-10-31 @ 23:12:17
URL: http://joooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor