När jag badade med delfiner


Snö på marken idag. UGAH! Jag är inte redo för vintern!!!
Jag är en sommar männsika. Hade lätt kunnat bo där det är varmt året runt. Ok, jag älskar att åka skidor, men tyvärr har jag en make som inte alls ser fascinationen med denna fantastiska sport, så det har inte blivit nån åkning de senaste åren. Så då kan vintern kvitta.

Inte annat än att man längtar utomlands när det börjar bli kallt o ruggigt ute. Upp och frosta av bilen på morgonen i kylan, eller lägga sig vid poolen i värmen direkt man vaknar och njuta av solen? Hmmm, inget svårt val för mig.

Tyvärr blir det ju ingen semester för oss, pga you know who.

Tur att man har minnen från tidigare semestrar i alla fall. Ett av de allra bästa minnen jag har, är från Egypten-04, när jag fick uppfylla en av mina största drömmar....att bada med delfiner!

Helt underbart!!

Dyrt var det, men helt klart värt det. Skulle gärna göra om det igen. Här nedan ser ni några bilder på mig med delfinerna.



Jag med "min" delfin Stefan



Får ni nån gång chansen så rekommenderar jag det varmt. Annars var inte Egypten något särskilt bra resmål, för mycket inkastare och oärliga människor för min smak.

Tur man har minnen man kan dröma sig bort till när vitern närmar sig =)

                                                                               


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är så himla coolt och bada med delfiner. Jag har också gjort det i Venezuela. Håller med får man chansen ska man göra det =)

2010-10-24 @ 10:30:35
URL: http://loppanlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor