God morgon!



Morgonkaffet framdukat och brasan är tänd. Ser ut att bli en härlig dag ute. =)


Naomi är ju hemma denna veckan, och så även min älskling som har tagit ut pappaledghet hela veckan eftersom jag nu är sjukskriven. Svårt att ta hand om en bebis själv med en lindad arm. =/

Känner mg iaf mycket mer utvilad nu efter några nätter med lite bättre sömn. Börjar tycka att det är lite mysigt med hösten....även om jag inte ALLS är redo för vinter o snö o kyla (BLÄ), så tycker jag att det just nu är en mysig tid. Så otrooooligt fint ute med alla höstfärger och frosten och den friska luften!




                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor