Filmtips



Igår såg vi på en film som heter Frozen. Kan ärligt säga att jag inte hade några större förhoppningar, trodde faktiskt att det skulle vara värsta B-filmen. Verkade så på beskrivningen, och även början på filmen var rätt seg.

Efter ca 15 minuter kom filmen igång, och efter det satt jag som på nålar i en och en halv timme!

Jag tror den var rätt bra, kan inte säga såååå mycket eftersom jag mer än halva filmen satt och blundade ch höll för öronen...riktigt läskig var den! En sån där film som jag egentligen ville stänga av, för jag mådde illa och fick ont i magen, men ändå var TVUNGEN att se färdigt för att se vad som hände.

Helt klart sevärd, men rekommenderar er att äta chips eller dylikt de första 15 minutrarna, för sen blev det mest nagelbitande!!



     

                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: caiza

den har jag länge velat sätt! måste se den nån dag ^^

2010-10-25 @ 15:24:16
URL: http://caizawidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor