1, 2, 3, 4...vad kommer sen?


Som ni säkert har sett har jag en räknare nere i högra hörnet på bloggen, som räknar antalet unika besökare per dag.
Antalet unika besökare betyder, att den räknar varje person som klickar in på bloggen en gång. Alltså, om du kollar min blogg 2-3 gånger per dag, så räknas du ändå bara en gång. Det är alltså inte antalet sidvisningar/dag.

 Jag har statistikräknare på flera olika sidor: Blogg.se, webbverktygen, bloggportalen, bloggtoppen.se osv osv.

Av någon anledning, så visar ALLA olika! Hur kan de lyckas med det??

Ok, jag kan förstå att det kan fela på några stycken visningar om dagen, pga att det är olika räknare....men ta som tex "min" räknare, och blogg.se:s räknare. Det är helt sjukt vad olika de visar!
 
Igår, min räknare:


Antal unika sidvisningar: 29



Igår, Blogg.se:s räknare:



Antal unika besökare: 87


Nån kan inte räkna, men vem?

Skulle vara roligt om nån dag ALLA som var inne lämnade en kommentar, så i slutet på dagen så ser man vilken räknare som har rätt =)

                                                                 

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Ajlin was here!

2010-10-18 @ 16:50:37
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor