Programhantering



God morgon allesammans! (Eller god middag kanske) Nåja :)

Mår mycket bättre idag, ingen feber längre, bara förkyld. Ont i halsen och huvudet, men det får man ta. Får se hur min käre make mår när han vaknar, är han pigg kanske det kan bli en liten tur in till stan ikväll och titta på idolerna som uppträder på Mitt i City. :D

Fick ett lite tråkigt besked igår, för min del. Jag har sökt in på 2 utbildningar på komvux till våren, och den jag helst ville ha fick jag inte :( Det var en webdesign-kurs på distans. Det var för många ansökningar, och jag hamnade för långt ner på prioriteringslistan. Hon jag pratade med trodde dock att jag skulle komma in på mitt andraval, som var en kurs i programhantering på distans. Den är ju i Forshaga också, vilket den andra inte var, så på så sätt är det bättre. Hon trodde också, att om jag tog den här kursen nu, och sen sökte webdesign igen till hösten så skulle jag nog komma in.

Jag tycker det ska bli jätteroligt att börja läsa igen! Var ju så sjukt skoltrött de sista åren på gymnasiet, och tyvärr visade det sig på betygen. Data tex hade jag IG på i skolan, ändå kan jag en hel del....men det blir så när man inte går på lektionerna.:|  Tog tag i det och läste upp datakursen på komvux för några år sedan. och fick MVG. Mitt allra första MVG! Det kändes mycket bra måste jag säga, och nu duger inget lägre....hehehehe.

Bara att hålla tummarna för att jag kommer in på den här kursen nu då!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg!

2010-11-17 @ 20:05:25
URL: http://hannajohannsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor