Få smileys på din blogg :)



Nu har jag lyckats få in smileys på min blogg :)

Det var faktiskt inte svårt alls.

Det enda man behöver göra, är att gå till denna sida och välj dina inställningar såsom vart du vill att dina smileys ska synas, vad du har för blogg, osv.



Efter du har gjort dina val så syns din kod längst ner.



 Denna kopierar du, och sen går du in på kodmallar.



Klistra in den kopierade koden ovanför </head> i alla dina fyra kodmallar.



För mer tips och hjälp till att ändra din blogg, gå till denna sida.

Superbra!

Där kan du även se en video av hur du gör för att lägga in smileysen om du tyckte detta var svårt.

LYCKA TILL! :thumbup:

Och du, nu kan du även lägga till smileys i kommentarer här hos mig. :D


Kommentarer
Postat av: marie

Hejsan,



jag hittade din förra blogg när jag sökte på saker angående bröllop.



har du några saker kvar från bröllop?

så som den rödamattan? :)



du kan kontakta mig på [email protected]



Tack på förhand

Marie

2011-04-09 @ 23:24:56
URL: http://metrobloggen.se/passionivardagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor