Vi fick fribiljetter till utematchen Färjestad-Frölunda


Ja, nu har grabbgänget stuckit efter att ha suttit här och groggat o sett på tipset.

Jonas, min far, svärfar och svågern ska iväg in till stan och se på utematchen mellan Färjestad-Frölunda.





Jonas fick ju 4 gratis biljetter eftersom han har varit där och jobbat på att sätta upp arenan, så då bjöd han med fädrarna, och sen fick Michael en biljett i julklapp.

Hur var det nu dikten löd som vi skrev på paketet:

Din son jag lärt vad det är som gäller,
Du därför på mig hela tiden skäller

Men nu ska jag lära dig det du inte kan
Ja, jag ska lära dig att bli en riktig man

Ute i kylan ska du stå och frysa,
Tills du för det rätta laget känslor hysa

Hahahaha :) Lyckat!
Kan bli intressant att se om de fortfarande är vänner när de kommer hem igen. Jonas och hans far håller ju på Frölunda, och min far och svåger håller på Färjestad (Självklart, bor man i värmland så)

Jag och svärmor får sitta här hemma och hålla koll på resultatet på tv...nån måste ju vara barnvakt. Och ärligt talat skulle jag inte vilja stå ute i kylan och frysa...:)

Skulle ni??

bloglovin

Kommentarer
Postat av: nadia

Haha, jag satt och tittade länge på den första bilden och funderade på vad det var för frisyr människan hade. Tills jag kom fram till att det var en blomma och inte frisyren som stack ut åt alla håll och kanter :P

2010-12-27 @ 21:54:53
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor