Korkade män



Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod han i tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt.
Han hade varit därute i cirka två sekunder då han ropade: "Vilket program ska jag använda?"
"Det beror på" svarade jag, "vad står det på t-shirten?"
"Manchester United" svarade han.
Och så säger de att blondiner är dumma...

-----------------------------------------------


Ett par ligger i sängen
. Mannen säger:

'Jag ska göra dig till värdens lyckligaste

kvinna!
'

Hon svarar:
'Jag kommer att sakna dig...'

-----------------------------------------------



'Det är allt för varmt för att ha kläder på

 i dag' säger Erik när han kommer ut ur

 badrummet.'Älskling, vad tror du

 grannarna skulle tänka om jag klippte

 gräset naken?'


'Att jag tog dig för pengarnas skull', svarar hon...


-----------------------------------------------


Q:
Vad kallar man en intelligent, läcker

och behaglig man?


A:
Ett rykte...
--------------------------------------------
 
 


  Q: Hur undviker du att din man läser

dina mail?


A:
Du ändrar 'Inkorg' till

'Bruksansvisning'

-----------------------------------------------





bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor