Jay & Minnah är ett par



Jag läste det först hos Nadia, och var vungen att gå in på Aftonbladet för att få det bekräftat...trodde bara att det var tomt skvaller, som det brukar vara...Men nej! Jay erkänner det helt öppet, att de två har ett förhållande.

Är det så smart att gå ut med detta nu? En dag innan finalen?



I mina ögon sjönk de båda två. Har hållit på Jay, tyckt att han verkat vara en mysig kille, trots sitt "lilla misstag" Alla kan ju göra fel.Men detta. Han är ju gift! Hans fru som har ställt upp genom hela hans missbrukshistoria, och de har till och med gift om sig en gång för att han lovade att bättra sig.

Fine! Får man äkta känslor för en annan människa så är det inte lätt att motstå, men då borde han ha talat om det för lilla frugan som tålmodigt suttit ute i publiken vecka efter vecka och hejat på honom. Stackars kvinna.

Sen läser man Jay´s och Minnah´s bloggar på Idols hemsida...verkar som det är Minnah som får ta den värsta skiten från folket. Ser på kommentarerna att de inte är snälla mot henne...mer än hälften är borttagna.

Jajaja, finns bara en sak o göra. Släng Jay i Otrohetshålet oxå. :P



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Claudia

Tror inte dom har en relation.

Alltås aftonbladet? Kan man lita på dom, nej!

Filmen är väldigt klippt och när de pratade om detta sen i tv sa dom att det inte stämde, skulle de först säga att dom hade en relation och sen att dom inte har det, tror bara det är skvaller.

Men jag kan ha fel :)



Det gick ju något att Minnah och Olle hade nåt innan också på aftonbladet....

2010-12-09 @ 17:25:49
URL: http://modeklok.se
Postat av: neli

varsågod hihi :)



och angående minnahs och jay relation till varandra så vet jag fan inte va jag ska tro asså haha. jag är helt chockad. jag tror allt är uppgjort. det är ändå tv4 och aftonbladet vi snackar om här.. det va ju samma sak med olle på hans audition.. tv4 bad honom säga att han var en bagare, när han inte ens är det :P han har erkänt det själv!! men man vet ju aldrig :/ jag hoppas verkligen inte det stämmer att minnah och jay är tillsammans.. tycker synd om jays flickvän. dem är ju så söta tillsammans.

2010-12-09 @ 18:02:33
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: Anna

Om allt ska handla om tur och kärleksaffärer i idol så lägg ned idol helt!!! Minnah diskas för dålig sång och Jay för narkotika och ta tillbaka Gier och Olle!!!

2010-12-09 @ 18:48:26
Postat av: dghf

Det finns inget värre än moralpoliser.

2010-12-10 @ 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor